Köszi, hogy részt veszel a programunkban!

Első körben szeretnélek tájékoztatni néhány dologról az együttműködésünkkel kapcsolatban.

Kérlek, ezt az oldalt feltétlenül olvasd el, majd mentsd el, hogy bármikor a jövőben, amikor szükséged lesz rá, elő tudd venni!

Hozzáférés a rendszerünkhöz

1-2 munkanapon belül küldünk egy E-mailt amiben minden információt (felhasználónév, jelszó) megtalálsz majd. A boltodban létre lesz hozva egy teszt rendelés, hogy meg tudd nézni a felületet, ismerkedhess a rendszerrel.
Ez a létrehozott teszt rendelés foglalja a termék raktárkészletét, így kérlek, amennyiben már megnézted a rendszer működését, töröld a teszt rendelést!

Elszámolások, fizetések

A termékek árát, szállítási és csomagolási költségeket és a beszedett utánvétet hetente egyszer, általában hétfőn, számoljuk el!

Az elszámolás 3 részből tevődik össze:

1.Termékek ára
2. Szállítás, csomagolás
3. Utánvételi összeg

A termékek ára és a csomagolási költség azon a héten fog jelentkezni amikor a csomag feladásra került. Tehát, ha pénteken feladásra kerül egy utánvétes csomag, akkor a következő elszámolásban a termékek, a szállítási költség és csomagolás ára már szerepelni fog, de az utánvételi összeg még biztosan nem!

Az utánvételi összeg arra a hétre fog csapódni amikor az ExpressOne futárszolgálattól megérkezik hozzánk az utalás.
(Az ExpressOne, a csomag átvételét követően, 1-3 napon belül utalja az utánvétet.)

Példa:
A vevőd rendel Tőled egy kütyüt 6000 Ft-ért + 1500 Ft szállítással, utánvéttel. Tehát összesen 7500 Ft-ot fizet a megrendelt csomagért.
A termék partner átadási ára: 3000 Ft.
Szállítási és csomagolási költség, amit fizetned szükséges felénk: br. 1867 Ft.

Eset1: A rendelt csomagot hétfőn adjuk fel, melyet a vevőd keddi napon vesz át és fizet ki. Hozzánk szerdán érkezik be az utánvételi összeg.
(Egyszerűsítésképp, tegyük fel, hogy ezen a héten, csak ez az egy csomagod volt.)
A csomag feladást követő heti elszámolás a következőképp néz ki:
1: Termék ára: -3000 Ft
2: Szállítási és csomagolási költség: -1867 Ft
3: Beszedett utánvételi összeg: 7500 Ft

Ennek alapján a kiutalandó utánvét, amit mi utalunk Neked: 7500 Ft -3000 Ft – 1867 Ft = 2633 Ft

Eset2: A rendelt csomagot pénteken adjuk fel, melyet a vevőd következő hét hétfői napján vesz át és fizet ki. Így hozzánk az utánvételi összeg is csak következő hét kedden érkezik be.

(Egyszerűsítésképp, tegyük fel, hogy ezen a héten, csak ez az egy csomagod volt.)
A csomag feladást követő heti elszámolás a következőképp néz ki:
1: Termék ára: -3000 Ft
2: Szállítási és csomagolási költség: -1867 Ft
3: Beszedett utánvételi összeg: 0 Ft (Mert elszámoláskor a múlt héten beszedett utánvéteket vesszük alapul! A példa alapján az utánvétet, mi kedden kapjuk meg, így hétfőn ezzel még nem tudunk elszámolni!)

Ennek alapján nem tudunk még utánvétet utalni, mert: 0 Ft -3000 Ft – 1867 Ft = -4867 Ft
Ez esetben -4867 Ft-ról fogsz kimutatást kapni hétfőn! Ettől ne ijedj meg, mert amint megérkezik hozzánk a beszedett utánvét, máris pozitív lesz az egyenleged! Viszont ezt csak következő hét hétfőn (a következő elszámoláskor) fogod látni! 

Előre fizetett rendelések

Amennyiben a vevőd előre kifizeti a megrendelés árát (pl: bankkártya vagy előre utalás), akkor a következőképp zajlik az elszámolás.

Példa:
A vevőd rendel Tőled egy kütyüt 6000 Ft-ért + 1500 Ft szállítással, melyet előre fizet bankkárytával. Tehát összesen 7500 Ft-ot fizet a megrendelt csomagért.
A termék partner átadási ára: 3000 Ft.
Szállítási és csomagolási költség, amit fizetned szükséges felénk: br. 1867 Ft.

Elszámolásunk a következőképp alakul:
1: Termék ára: -3000 Ft
2: Szállítási és csomagolási költség: -1867 Ft
3: Beszedett utánvételi összeg: 0 Ft (Mert a vevőd előre fizetett!)

Ez esetben, az elszámoláskor -4867 Ft-ról fogod kapni a kimutatást. Ezt az összeget NEM szükséges minden héten rendezned! Tekintve, hogy bármikor érkezhet be hozzád egy utánvétes rendelés, ezek az összegek kiegyenlíthetik egymást. Ellenben, ha sok az előre fizetett rendelésed, s ezáltal már a kimutatáson is nagyobb mínusz összeg szerepel, akkor megkérünk, hogy azt rendezd!

FONTOS!
A dropship program havi díjairól szóló számlákat minden hónapban elküldjük neked, melyeket kérünk a megadott határidőn belül utald át, mert ezek a számlák NEM szerepelnek a heti elszámolásban!

 

Megrendelt termékek feladási ideje

Amennyiben a megrendelt termék raktáron van, úgy a 12:00 óráig beérkezett rendeléseket még garantáltan aznap feladjuk. Így másnap már a vevőd kezében is lehet a rendelt termék.

Raktárhiányos termék esetén, a kutyubazar.hu terméklapján található „várható érkezési idő” mezőt kell figyelembe venni, mely kétféle lehet:
1: A mezőben konkrét időpontot látsz.
Ez azt jelenti, hogy a termék már úton van a raktárunkba és remélhetőleg a megadott időpontban meg is érkezik hozzánk.

2: A mezőben azt látod, hogy „előrendelhető”.
Ez azt jelenti, hogy a termék beszerzése még nem indult el. Ezeknél a termékeknél a várható érkezési idő 1-20 hét.

A raktárhiányos termékek is forgalmazhatóak a fent leírtak figyelembe vételével!  A raktárhiányos rendelések előre kifizettetését a vevővel NEM ajánljuk.

Hogyan lesznek termékek a weboldalamon és hogy fog frissülni a raktárkészlet?

Ahhoz, hogy a termékek láthatók legyenek a weboldaladon, 3 lehetőség közül választhatsz:

Manuális termékfeltöltés (díjmentes): Lehetőséged van a kutyubazar.hu oldalon megtekinteni a termékeket és az ott található terméklapok alapján manuálisan létrehozni a terméklapokat a saját webáruházadban.

Automata termékfeltöltés termék feed, terméklista segítségével (díjmentes): Biztosítunk díjmentesen termékfeedeket amiket be tudsz építeni a webáruházadba, így fel tudod tölteni a termékeket és tudod frissíteni a raktárkészletet, árakat, stb…

A következő termékfeedek érhetőek el:

Unas raktáron lévők: https://visszaru.kutyubazar.hu/new/opendocuments/UnaShopFeed.csv

Unas minden termék: https://visszaru.kutyubazar.hu/new/opendocuments/UnaShopFeedExtended.csv

Shoprenter: https://visszaru.kutyubazar.hu/new/opendocuments/ShoprenterOriginImageLink.csv Elválasztó : \t

Egyéb rendszerekhez: https://visszaru.kutyubazar.hu/new/opendocuments/SmolSellerFeedWidthCategories.csv

Termék feed bekötés (egyszeri 20.000 Ft + ÁFA): Amennyiben nem szeretnél bajlódni a termékek szinkronizálásával megoldjuk Neked! Részletes információ és megrendelés: https://dropshipuzlet.hu/api-automatizacio-szinkron/

FONTOS:
A termékleírások nem szinkronizálhatóak egyik esetben sem!
Amennyiben ugyanaz a leírás jelenne meg tömegesen számos webshopban, az nem tenne jót senkinek, ezért a leírások szinkronizálására nincs lehetőség.

Hogyan kerülnek majd át a rendelések a dropship rendszerbe?

Kétféleképp kerülhetnek át a rendelések a dropship rendszerbe:

Manuális rögzítés (díjmentes): Lépj be rendszerünkbe a már megkapott adatokkal és a „Rendelések” „Áttekintés” menüponton belül a jobb felső sarokban található „Létrehozás” gombra kattintva töltsd ki az adatokat.

Automata API rendelés szinkronizáció (havi nettó 1.990 Ft + ÁFA): Amennyiben nem szeretnél bajlódni a rendelések feltöltésével, API kapcsolat segítségével meg tudjuk oldani az automatizációt. Részletes információs és megrendelés: https://dropshipuzlet.hu/api-automatizacio-szinkron/

Hogyan működik az előre fizetéses rendelés?

Az előre fizetett rendelések esetében (mint pl a bankkártyás, előre utalás, paypal, stb..) csak akkor kezdjük csomagolni a terméket, ha a kifizetés megtörtént. 

Automata API rendelés szinkronizáció esetében ezt mi beállítjuk Neked! Így sikeres fizetés esetén, a rendelés automatikusan bekerül a dropship Skylon rendszerébe is. Amennyiben Te manuálisan töltöd fel a rendeléseket, akkor a fizetéseket is manuálisan kell beírnod, különben nem tudjuk kiküldeni a megrendelésedet!

Előre utalás esetében nem tudhatjuk, hogy mikor történt meg a kifizetés. Ebben az esetben, hiába van a rendelés szinkronizáció bekapcsolva, Neked manuálisan kell beírnod a fizetést. Természetesen ugyanez a helyzet akkor is, ha nincsen rendelés szinkronizáció és Te egyéb esetben is manuálisan viszed fel a rendeléseket!

Előre fizetéses rendelés esetén, nekünk nem kell előre kifizetned a termékek, szállítási és csomagolási költségek díját, mert azt majd az elszámolás keretében fogjuk rendezni.

Lehet-e más számlázó szoftvert használni? Kötelező-e a Skylon számlázórendszer használata?

Más számlázó szoftver használatára nincs lehetőség a dropship programunkban. A számlázás alapján történnek az elszámolások, így fontos, hogy azonos szoftvert használjunk! Így, a dropship programunkban kizárólag a Skylon számlázó szoftvere használható.

A vevő jelentkezett, hogy ott a futár, de sérült a csomagolás.

Ebben az esetben, kérlek jelezd a vevőnek, hogy ne vegye át a csomagot! A csomag vissza fog hozzánk érkezni és egy csomagot fogunk feladni.

A vevő jelezte, hogy a termék sérült / meghibásodott / hibás terméket kapott vagy garancia időn belül meghibásodott.

Jelezd nekünk a problémát minél részletesebb leírással, esetleg képekkel a dropship@kutyubazar.hu E-mail címen!

A termék biztosan hibás/sérült:
Amennyiben meggyőződtünk róla, hogy a termék tényleg hibás, a hibás termék visszaszállítását intézzük.
Ehhez mindig szükségünk van egy adott időpontra, amikor el tudjuk hozatni a terméket. Fontos, hogy a következő napra 12:00-ig tudjuk igényelni a futárt.

Példa:
Amennyiben adott nap 11:00-ig jelez a vásárló, hogy alkalmas neki a futár érkezésre másnapra, úgy még azt tudjuk rögzíteni. Ha a vásárló 12:00 után jelez, másnap már nem fog tudni kimenni a futár!

A termék nem biztos, hogy sérült/hibás.
Amennyiben nem egyértelmű, hogy a vevő hibásan kapta meg a terméket, akkor a vevőnek kell visszaküldenie a terméket a Dropship International Kft. 4200 Hajdúszoboszló Nyugati sor 7 címre. Fontos, hogy ne utánvétesen, ne portósan, illetve ne postán maradón küldje vissza, mert azt nem fogjuk tudni átvenni!

Amint megkapjuk a terméket, azonnal megvizsgáljuk! Amennyiben a vizsgálat bizonyítja, hogy a termék hibás/sérült, a vevőnek 3 lehetősége van:

  1. Visszafizetést kérhet (Csak 30 napon belül!)
  2. Cserét kérhet
  3. A hibás/sérült termék árát levásárolhatja más termékre

Ebben az esetben természetesen minden költséget mi állunk.

Amennyiben a termékről kiderül, hogy nem volt hibás, a terméket visszaküldjük a vevőnek. A visszaszállítás költségét Neked fogjuk kiszámlázni.

Fontos:
A visszaszállításnál / visszaküldésnél ismernünk kell a vevő igényét (visszafizetés, csere, levásárlás), hogy ennek megfelelően tudjunk eljárni. Ezt a vevő egy leírással jelezheti a csomagban, vagy TE küldhetsz nekünk erről egy e-mailt a dropship@kutyubazar.hu e-mail címre. 
Fontos, hogy mi a vevőddel nem állunk szerződéses viszonyban, így vele nem kommunikálhatunk!

Garancia van a termékekre?

Mi részedre 30 nap visszavásárlási garanciát biztosítunk. Ugyanakkor Te ettől vállalhatsz kevesebbet is. 

Ezen felül:
10.000 Ft feletti termék eladása esetén 1 év garanciát, 10.000 Ft alatti termék eladása esetén 6 hónap garanciát biztosítunk. Így ha ebben az időszakban meghibásodna a termék, annak a cseréjét díjmentesen biztosítjuk.

Vállalhatsz kiterjesztett garanciát is a vevőidnek a saját felelősségedre és költségedre. Nekünk nincs olyan szolgáltatásunk amivel kiterjesztett garanciát tudunk biztosítani a dropship partnereink részére.

A vevő elállási jogával élne, vissza szeretné küldeni a terméket

A vevő küldje vissza a terméket a Dropship International Kft 4200 Hajdúszoboszló Nyugati sor 7 címre.
Fontos, hogy ne utánvétesen, ne portósan küldje vissza, mert azt nem fogjuk tudni átvenni!

A visszaküldés költsége a vevőt terheli, mi ezt nem tudjuk vállalni!

A fogyasztóvédelmi törvények alapján a termék árát és az első szállítási költséget szükséges visszafizetni, így mi ezek alapján fogjuk a rendszerbe rögzíteni és a mínuszos számla is ez alapján fog elkészülni.

Ahhoz, hogy a rendszerbe be tudjuk rögzíteni az elállást, szükségünk van a vevő bankszámlaszámára, ahova Te visszautalod a termék árát. A bankszámlaszámot a vevő mellékelje a csomagban vagy kérd el tőle és küldd el nekünk a dropship@kutyubazar.hu e-mail címre. Tehát a vevőnek neked kell visszautalnod a termék árát, mi pedig a következő heti elszámolásnál fogjuk azt jóváírni. Amint megtörtént az utalás, kérlek, jelezd felénk, hogy a rendszerünkben le tudjuk zárni.

Hogyan kapja meg a vevő a számlát?

A számla a csomagoláskor generálódik és automatikusan kiküldésre kerül a vevő E-mail címére. Papíron nem küldjük ki a számlát!

A vevő nem veszi át a csomagot

Amennyiben a vevőd nem veszi át a csomagodat, az visszaérkezik hozzánk, amit mi E-mailben jelzünk Neked! Ez esetben a következő lehetőségeid vannak:

1: Töröljük a rendelést
Törlés esetén a terméket a következő elszámolásnál jóváírjuk neked. Ugyanakkor az oda 
szállítás teljes és a vissza szállítás 50% költsége téged terhel!
2: Újraküldjük a rendelést
Ebben az esetben az első szállítási díjon felül a visszaszállítás 50% költsége és egy újraszállítás 100% költsége téged terhel.

Amennyiben az E-mail jelzésünkre 1 héten belül nem érkezik válasz, automatikusan töröljük a megrendelést.

Előfordulhat, hogy a visszakézbesítés előtt már tudod, hogy a vevőd nem fogja átvenni a csomagot. Ez esetben, kérlek, ezt jelezd nekünk a dropship@kutyubazar.hu E-mail címre, hogy meg tudjuk gyorsítani az ügyintézést.

Az oldal teljes egészében a Schenopol Kft. tulajdona. 

Az oldal tartalmának bármilyen nemű felhasználása a szerző írásos engedélye nélkül büntetőjogi felelősséget vonhat maga után. 

Minden jog fenntartva – Schenopol Kft.